lördag 10 januari 2009


I torsdags var jag och ungarna till min lillkusses pappa och fikade,de var länge sen jag var dit och hälsade på.Lillkussen och lillkorven var också där,de var jättetrevligt och roligt som alltid när man är dit.Igår var min mamma och hennes gubbe hit och fikade,lillkorven och hans mamma var också här då.Ja de är så roligt när de kommer lillkussen och hennes lilla pöjk,ja kul när mamma och hennes gubbe också tittar in.Idag kom min dotter hem från sin kompis och var jätteförkyld och hög feber hade hon också,så hon ligger är in och ger henne hostmedicin och tablett med jämna mellanrum.Min lillkusse skjutsade hem henne.Hon var även förbi och hämtade min son som hade varit på fest igår,och han hade inte lagt sig än då så hon var förbi och hämtade honom också.Han hade festat hela natten så han var fortfarande dragen när han kom hem.Men när klockan var halv ett så somnade han,så nu ser jag väl inte röken av han nå mera idag och i kväll hahhhaha...Så så ser de ut,min son och dotter sover,så de är bara jag och gubben han kom nyss in,han har hållt på med lastbilen hela dagen idag,så jag och lillkussen har haft de lugnt och skönt idag när hon var hem med mina ungar.Hon hade sin son vid farmor hans,så hon var här tills hon skulle hämta han.Jättekul och trevlligt som vanligt,men lite tomt för henne när hon inte hade sin son med sig tror jag,för hon blev så trött.

Inga kommentarer: