torsdag 4 december 2008

Måndag - Torsdag

Måndag

Var dålig i måndags,ont i halsen och och lite snorig.Så efter jobbet så vilade jag hela kvällen.

Tisdag
Var jag bättre från från förkylningen,så jag bakade bullar för min dotter fyller fjortis på söndag.

Onsdag
Hade min lediga dag på jobbet.Var till Borlänge med min dotter till sjulhuset.Hon har ju haft en knöl i halsen som vi varit iväg med flera gånger.Så nu fick vi svar vad de var för något,de var en cysta som var godartad,men den ska ändå opereras bort änså för den ska ju inte vara där.Men de är väntetid på ca. 2 - 3 månader så de skulle bli någongång i slutet av januari början av februari,men de kan bli längre väntetid.När vi var i Borlänge så passade ungarna på att köpa julklapp till mig.Sen var vi in på Biltema och kikade och gud så fint de var där,allt nytt och fräsht så golven blänkte.Sen käkade vi på Mc Donalds MUMS jag är värre än ungarna,tycker om att äta där.Sen var jag på möte sitter med i skolans Verksamhetsråd.

Tordag
Idag har jag inte hunnit med så mycket mera än att göra mat,ska skjutsa dottern till en kompis sen,hon håller på att städa sitt stökiga rum nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vissa dagar är det fullt upp.Ja tänk nu snart är inte hon hemma under veckorna, tiden går ju så fort. Det blir sönt när dottern får bort knölen i halsen, men tråkigt att det ska behöva vara sån väntetid.Kram Kram