fredag 24 oktober 2008

Torsdag


Nu har jag varit på utvecklingssamtal om min dotter,och de har gått jättebra för henne denna första terminen på 8:an.Hon ligger på stakt g och vg i vissa ämnen,men hon skulle inte stressa på med de som hon hade starkt g på.Utan ta de lungt och fixa ett vg till våren.Ja man blir glad för hennes skull för hon får kämpa hårt i och med att hon har dyslexi.Ja man blir ju stolt som förälder också.Min son går i väntas tider på att få besked om han fått något jobb.De skulle komma besked till veckan,jag tror jag väntar mer än han.

På kvällen var jag till min stor kusse och fikade,och de var roligt och trevligt sm vanligt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAd kul att det går bra! :)

Anonym sa...

Ja nu börjar rännandet till skolan på alla möjliga möten. Men din dotter kan vara stolt som är så duktig i skolan. Kram kussen