måndag 27 oktober 2008

Lördag & Söndag


har inte gjort så mycket i helgen,de har ju varit så dåligt väder.Men i lördags bakade jag bullar.Min dotter har haft sin kille här över helgen.Nu har hon åkt till han och kommer hem på onsdag.Söndag var jag på party lite och köpte spa tvålar.De var trevligt och roligt, de är alltid roligt att träffa lite folk och fika och prata och ha trevligt en stund.Ja och nu är de måndag igen,de är sista veckan som jag är ledig nu,på måndag börjar jag att jobba..Håll tummarna att de går bra.Känner mig lite orolig på hur de ska gå,för jag har ju huvuvärk nästan jämt men men de går nog bra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt med SPA-tvålar.. Man behöver unna sig lite ibland och känna sig lite lyxig. Hoppas att det går bra att jobba. Kram Elina

Anonym sa...

Lycka till på jobbet
Kram Helena