söndag 19 oktober 2008

Söndag


Idag fyllde min mamma 61 år,så vi var dit på fika.Min moster med gubbe var där,kuno mammas styvfar,min storasyster med familj och sen vi.De var trevligt att träffa alla.Jag tycker så mycket om min moster.Har alltid gillat henne.

I natt har jag haft magplågor och de har hållt i sig idag också,men inte så intensivt som i natt.De är väl något jag ätit,magen är som en spärrballong.Fet är jag förut men nu känner jag mig ännu fetare.Ja hej och hå hoppas att de ger sig snart annars får jag väl åka till doktorn.Har haft så här förut men de var länge sen.Då var de början till magsår.Men de är de nog inte nu i alla fall.Får väl släppa en BRAKSKIT så kanske de går över.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte kul att ha ont i magen, det är väl någo du ätit som inte din mage gillade. Men hopas det går över. Ja då har fått äte tårta igen men det är inget fel i det för det är gott med tårta. Vilken ung mamma du har. Kram kussen