lördag 27 september 2008

Lördag

ja idag har jag inte gjort nå speciellt,har börjat läsa en bok nu igen de är rogivande att läsa,och jag älskar att läsa de har jag alltid gjort.Har läst sen jag var i tonåren.Men nu är de bara deckare för hela slanten.Håller på att göra mat nu de blir spagetti och köttfärssås MUMS..Min son ska åka till stan på fest och kommer hem i morgon,de är någon klasskompis som ska ha inflyttningsfest,han gick med han på gymnasie inne i stan.Han kommer hem i morgon ja man blir lite orolig när de ska in till stan och festa,igår var han också på fest men då var dom på pizzerian som ligger på byn..Jajajaj sånt är livet och ungarna har växt upp och måste leva sina liv,men men de var som en pappa sa på ett program på tvn förut - att få barn är som att spela rysk rolett hela livet..Och jag håller med han för de blir ju så när man får barn.Men jag har inte varit speciellt orolig förälder förut,blev de efter olyckan men har fått förklarat för mig att de kan bero på att jag vet hur fort livet kan ta slut om oturen är framme..och de är ju så mycket skit inne i stan nu förtiden,men de var de när jag växte upp också men de skillnad på mig och mina barn,ja synd om min mamma som var en orolig förälder,och jag växte upp i Borlänge och stan som min son ska till heter Ludvika.Men de är nästan mer skit där än i Borlänge har blivit fast den stan är mindre..Jajaja de är bara att lägga sig i kväll och vakna på morgonen av att telefo inte ringt och att allt är lungt..Min dotter har sin kille här så dom är inte ute och fänner något denna helg SKÖNT.

Inga kommentarer: