fredag 26 september 2008

Ja hej och hå

Ja hej och hå vad dagaran går hinner inte med på nå vis.Igår var jag till min stor kusse och käkade pizza jag och ungarna.Vi hade en myskväll och de var både mysigt och gott,hon är duktig att göra mat min kusse.Så där var vi hela kvällen.I förrgår var jag med en kompis och fikade på kiosken hon hade käkat där hon och hennes dotter,sen skjutsade vi min dotter till en kompis.Sen blev vi att sitta i bilen och prata en lång stund, de är så mysigt att prata med henne vi har hur mycket som helst att prata om.Jag går fortfarande mina promenader men jag ska gå senare idag för de känns bättre att gå lite senare,har gått tidigare på dagrna men då har de varit tungt på nå vis,kroppen har väl inte vaknat till liv hahahha..Nu ska jag städa lite de behövs alltid.Jo en sak till min son har varit på anställningsinterjuv idag, så nu är de bara att hålla tummarna att han får jobb.Han var den yngsta som hade sökt. Min lill kusse och hennes lill plutt var hit och hälsade på också en dag här i veckan,hon hade en kompis med sig som hade sin lilla dotter med sig på sju månader,ja de är allt gulligt med små knoddisar ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du visst går dagarna fort. Det var så kul när ni var här, så det måste vi göra om. det är ett evigt körande på barnen. Ja nu måste vi hålla tummarna på att dom för jobbet dom sökt. Kram Kussen