lördag 27 september 2008

Lördag kväll

Nu har jag varit ute och raggat en sväng,var till kiosken och handlade lite.Sen åkte vi ner till min mamma och fikade lite och var där en stund.Fick smaka renkorv gud så gott de var,har aldrig smakat de förut,men nu vet man att man kan köpa de någon gång om man spriger på de.Ja nu är jag hemma igen och sitter och surfar på nätet,finns inte så mycket annat att göra.Pratade med en kompis idag och vi lär nog ha tjej fest snart så man har nå roligt att se fram emot i höstmörkret..I morgon ska min dotter till kyrkan för information inför konfermationen,hon säger att hon ska göra de känns lite kul faktiskt.Jag själv är inte komfermerad och inte min lilla syster heller,våran storasyster har gjort de i alla fall.Min son har inte heller gjort de,så nu får man vara med om de i alla fall och de känns kul.Men få se hur många dom blir som gör de i hennes klass nu då för de är bara tio i hennes klass,och de är tre stycken som bestämt sig för att göra de...De är som jag säger till min dotter att de kanske bara blir hon till slut hahahaha...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha vartska du springa på den renen haha. Ja vad kul då får du vara men från början nu då om hon ska konfermera sej. Ja det är bara att vänta och se om hon blir själv, nja inte så kul förstås.Kram Kussen