fredag 1 augusti 2008

Fredag


Idag har jag varit och handlat och varit till min styvfar och vattnat blommorna och tagit in posten.I kväll var jag hem till min kusse och fikade,och de var trevligt och roligt som vanligt..Sen har jag inte gjort något mera,men tiden går så fort så de blir kväll på en gång..Ja tur är väl de,min son frågade mig här om dagen vad jag gjorde på dagarna,för som ni redan vet så är jag hemma och är sjukskriven,och jag du vad gör man vet inte riktigt för dagarna går så fort,och de man gör tar tid när man måste vila emellan allt man gör.Men de jag gör mest så läser jag böcker,ja den umgås jag med mina vänner och släktingar och vardagssysslorna tar ju också sin tid.Är inne i en bättre period nu och har inte så mycket värk,så då gör jag inte så mycket som jag egentligen gör annars när jag har mina bättre perioder,då brukar jag städa och plocka och göra fint omkring míg,men denna gång har jag tagit de lugnt och tänkte njuta av denna bättre period,för de kommer alltid sämre perioder ändå utan att man ska behöva hjälpa de ¨på traven...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du vad gör man om dagarna dom bara rinner iväg. Men visst vissa dagar då gör man ju mera än vanligt. Det är många som tror man är hamma för roskull" men dom kan ju byta så får dom se vad kul det är. Ja det är så kul när du kommer på besök. Man blir så glad när du varit hem. Kram kram kussen