söndag 27 juli 2008

Hej och hå


BILD ÖVER NÅS FINNMARK (NÄRSEN)


Ja vad tiden går fort i bland.Ja igår var jag som jag skrev i går att jag skulle till Närsen på Finnmarksdagen,och som vanligt så var de trevligt och kul att träffa folk som man sällan ser,typ en gång om året.De har blivit tradition att jag och min kusin åker på detta som är en gång om året.Sen när vi kom hem så var vi ner till min mamma och käkade och de var jättegott.Sen skjutsade min kusin från Norberg och jag våra söner ner till Tyfors på en fest som Motorklubben arrangerar en gång om året.Efter de så åkte vi till Vansbro och hämtade min dotter,och efter de så åkte vi hem till oss en stund.Vi åkte ner lite tidigare när vi skulle hämta grabbarna,för vi ville titta på lite folk de är alltid roligt och de var de ju förstårs,och vilka var fullast ja inte var de ungdomarna i alla fall hahhahaha, nej de var veteranerna som ramlade omkring och slog sig i backen,ungdomarna dom stod stadigt hahahhha..Ja och detta gnäll på ungdomarna..Nej de äldsta är värst...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kicki! Förr i tiden var vi också i Närsen på Finnmarksdagen. Då bodde ju vi i Kölaråsen innan vi flyttade till F-berg. Det är så vackert dåruppe, vi brukar även nu ta en tur dit varje sommar. Kanske hinner vi med det i år också, Du verkar ha fullt upp, jag gör just ingenting, o nu däckar värmen mig helt. EFter en promenad med hundarna sitter jag bara o flämtar ...
Var ska du börja arbetsträna denna gång?
Ta det lugnt nu i värmen o se till att dricka ordentligt!
Kramen