torsdag 31 juli 2008

Sol & bad

Ja den mesta tiden nu så har man legat vid stranden och varit i och svalkat av sig emellanåt..Skönt att de varit fint väder lite för varmt kanske men de gör ju inget när man kan ligga vid stranden..I kväll var min kusse hit och hennes gubbe och tog en kvällsfika,och de är alltid lika trevligt när dom kommer man får då skratta..Idag var även min andra kusse hit hon som har min lilla älskling,han är 9 månader snart 10,och han kommer nog att gå snart för han tog sina tre första steg igår...Ja han är undrbar.Man blir varm i själen när han är här för han är så glad och go jämt..hade tänkt att lägga in lite bilder men den jä..datorn krånglar så jag får ta de sen..Nu ska jag gå ut och kolla lite andra bloggar..på återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du den gossen är allt för go, tänk vad tjejerna ska springa efter honom när jag blir äldre. Ja du jag har då inte varit nam och nära en sjö än. Men kan tro det är skönt att få svalka av sej i värmen som varit. Tack för kaffet det glömde jag säga. Ja ma får ett och annat gott skratt när man är hem till er. Tjillevippen Kussen