tisdag 22 juli 2008

Mitt röriga liv hahaha


Nu har jag varit ute och ränt runt på byn,har varit lite social i kväll..Var hem till min kusse för hon fyller år i morgon,men jag vet inte vad jag ska göra i morgon så jag tittade in till henne med en present och fikade lite.När jag åkte där i från var jag hem till min kompis en sväng också,ja så nu har man stillat de sociala några dagar eller några timmar..Nu sitter jag och krånglar med datorn,hahaha de roligaste som finns,har fått den ominstallerad så de är lite grejor som måste fixas in igen..Jaja hitills har de gått bra utan att jag fått ett psykbryt,så hoppas att de håller i sig.Så nu ska jag krångla vidare..Håller på att värma pizza också vet inte vad de är med mig men jag håller på med allt på en gång och de är så rörigt omkring mig hahhaa, och de är inte likt mig för jag har alltid villa haft ordning omkring mig..Jaja men jag orkar med röran och de är också så konstigt de har jag aldrig gjort förut,ja vet inte vad som hänt hahahah... Och en sak till jag skulle ner till kiosken och hämta ett paket,ja jag kom dit och köpte aftonbladet och inte hämtade jag ut nå paket heller,men jag kom på de efter någon timme och som tur var så hade jag inte åkt hem än, för jag har ändå 1,2 mil till kiosken..hahaha ja de är de jag menar med röriga mig...

Inga kommentarer: