måndag 21 juli 2008

Hej

Går här och plockar med lite tvätt och håller på att förbereda maten..Allt går sin gilla gång som vanlligt.I kväll tänkte jag åka till en av mina kussar och fika lite har inte träffat henne på ett tag,jag har varit borta och hon har varit borta så de börjar bli ett tag sen.Snart ska jag börja arbetsträna igen de känns kul att börja jobba lite igen,men jag börjar känna mig utnyttjad faktiskt.För de som är frågan för mig är att få ett jobb på 25% men de är ingen som vill ha mig,men är man gratis så går de bra..För just nu har jag en arbetsförmåga på 25% som eventuellt kan bli 50% om de blir ett anpassat jobb,men men som de ser ut så är de ingen som är intresserad av att vilja ha mig..Men men sånt är livet inget att göra åt,men de börjar kännas tråkigt att inte kunna få jobb,men vem vill ha en krockskadad när knappt ungdomarna får jobb hahhahhahaah....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det måste vara jobbigt att känna att ingen vill ha en ens för 25 procent. Det förbättrar ju inte ens självkänsla direkt.Hoppas det löser sig snart.Kram Helena