måndag 21 juli 2008

Hej igen


Ja som sagt så har jag ju plockat men tvätt och slängt i en omgång till med tvätt..När vi skulle sätta oss och äta så kom min mamma och moster och hennes gubbe.Dom hade fika med sig så efter maten så fikade vi och dom blev kvar en stund..Tycker så mycket om min moster och hennes gubbe har alltid gjort de..Nu kom min kompis flickor och är här och spelar kort med min son och hans kusin.De är kul när ungdomarna är här tycker jag..Min dotter är hos en kompis.Ja dagen har gått fort idag de är redan kväll och jag har inte varit utanför tomtgränsen idag...Ja de är skönt med sådana dagar också..

1 kommentar:

Anonym sa...

Sönt med dagar man inte är utanför dörren. Man måste få ha sådanna dagar också. Jättekul när du tittad in idag 22/7 och jag blev så glad över presenten. Kram kussen