torsdag 19 juni 2008

Torsdag


Idag har jag varit till stan och handlat till midsommar + till vardagen.Ja de var trevligt hade min kompis och hennes dotter med mig min dotter var också med.De bästa när vi åker och handlar är att emellan affärerna så käkar vi,och sen när vi handlat klart så fikar vi.Ja de är mysigt annars skulle de vara skittråkigt att åka och handla,så då passar vi på att mysa också.Ja nu är de midsommar igen i morgon midsommarafton ska jag inte göra nå speciellt,jag brukar vara själv hemma då,för gubben min brukar gå över till granngubben på kvällen.Ja spar mig alltid till midsommardagen då har vi vår årliga midsommardagsfest.I år bllir vi 22 stycken som ska vara här och festa.Sen åker vi till Lindesnäs på fest vid tio tiden,ja de brukar alltid vara roligt på midsommardagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad mysigt ni har när ni åker och handlar. Ja ni har en trevlig fest på midsommardagen saknar lite att inte komma. Hadde jätte trevligt förra året. Ha nu en trevlig midsommar. Kram Kussen