söndag 15 juni 2008

Ont


I natt hade jag så ont att jag trodde jag skulle få lov att åka iväg till akuten,har 3 cystor på levern och vet inte om de är dom som spökar.Jag åkte aldrig iväg väntar till i morgon och åker ner akut till vårdcentralen här hemma i stället,orkar inte åka 12 mil för att få hjälp, så när man bor i skogen är de bara att bita i hop och härda ut..hahahahhaha..Ja jag är då så less på sjukvården så jag kan spy,har bara dåliga erfarenheter av den,efter bilolyckan..Så jag har sagt att jag ska inte söka hjälp förrän jag ligger rak på golvet,men nu är jag tvungen att åka till doktorn för jag ligger nog rak snart känns de som...Så jag tänkte i och med att de är midsommar snart så vill jag i alla fall stå på benen den helgen....Som tradition så har vi fest hemma hos oss på midsommardagen och då vill jag vara med..Återkommer med mina krämpor när jag varit vid doktorn...OM JAG FÅR NÅ HJÄLP..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ja det är bara att bita ihop och härda ut tills det blir vardag sen får du söka hjälp. Ja hoppas det går bra för dej nu i morron när du ringer. Ja till midsommar helgen måste du allt stå på benen. Kram kussen

Anonym sa...

förstår att du tycker att det är jobbigt när de inte lyssnar på dig. Hoppas du mår bättre snart. Jag fick tillbringa en middsommar i falun ett år och det var ingen höjdare ska jag säga.Man vill ju umgås med familjen då.Krya på dig Kram