onsdag 18 juni 2008

Onsdag


ÄLSKLINGEN

Igår var jag och min son ner till mamma/mormor och hjälpte henne med en soffa.Ja vilken fin lägenhet hon har flyttat till.man blir lite sugen att bo i lägehnet igen när man ser vad fina lägenheter de finns..Sen när vi varit där så åkte vi hem till min kusin som har min lilla älskling till son,vi var dit och fikade och sen fick jag gosa lite med lillkorven..han är så mysig på nå vis.När jag kommer så stäcker han fram ansiktet och gapar så då ska jag få en puss hahah,så gör han varje gång när han kommer hit eller om jag kommer hem till dom.Idag har jag plockat med lite tvätt och så.Ska snart göra lite mat för min son kommer snart hem i från jobbet.vi är själva idag för att dottern är vid en kompis och gubben jobbar eftermiddag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig midsommar till dig och familjen!