söndag 8 juni 2008

Söndag

idag har jag varit till stranden igen,men idag så badade jag inte något.De blåste så mycket så man behövde inte gå ner och svalka sig något idag.Så där var jag i några timmar,sen åkte jag hem och fixade med maten.Idag gjorde jag riktigt god mat,jag tyckte själv att de var jättegott.De blev potatiklyftor och fläskfile med kantarellsås mums så gott de var.´De var länge sen jag gjorde nå god mat,de blir desamma och desamma hela tiden.Har tyckt att de varit så tråkigt att laga mat senaste tiden.Min son sa för ett tag sen att mamma de är inge kärlek i maten,han har hört mig när jag stått och svurit när jag gjort mat hahahah,men idag så tror jag de var kärlek i maten för jag svor inte en enda gång hahaha..Nu ska jag lägga mig på soffan och softa lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vad rolig du är.. Kram Elina

Anonym sa...

ja du den eviga undran vad man ska äta. Men du hade nog kärlek i maten idag när det blev så gått. Kram carina

Anonym sa...

Det där med matsvackor går jag in i till och från... just nu har jag nog precis kommit ut ur en.... tror och hoppas jag...