fredag 13 juni 2008

Hej


I kväll bär de av på Björn Rosenstöm,jag och min kompis ska dit med våra tonårsflickor..De ska bli kul för han är riktigt bra och kul för flickorna..

Idag har jag städat badrummet så där jättenoga så nu är jag helt slut hahaha,så ni kan ju tänka vad lortigt de var..Men nu är de blankt och fint ett tag igen.

Igår gjorde jag inge speciellt tror jag har så svårt att komma ihåg hahahah,min dotter hade en kompis här över natten.Min son var med på eftersläckning och kom hem och var aldres svart hahahaha.Men idag har han satt plant som vanligt igen.Nästa vecka är sista veckan han jobbar få se om han får nå förlängt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du inte blev alltför trött av städningen så att du håller dig vaken på rosenström.Vore ju synd om du somnade av utmattning och missade konseren.Kram