lördag 7 juni 2008

Sommar



Igår tog jag mitt första dopp i sjön,och gud så skönt de var att ligga vid stranden och bara gå ner och doppa sig när man höll på att koka.För sjön vi badar i är ren och fin och lite kall,men var gör de när de är sommar för en gångs skull.

Idag har jag och min dotter och hennes kompis varit på 30 års kalas,min lillasysters kille fyllde år här om dagen.De var jättetrevligt att träffa hans syskon och deras ungdomar och barn.Ja dom var jättetrevliga så vi har haft en kanondag.Innan vi kom dit var min dotter in och köpte skor och ett par thaits som hon ska ha på examen.När vi kom hem stack mina ungar och min sons flickvän iväg på Crusing.Så nu får man sitta uppe och vänta och vara orolig hahahaha..

Ja mer vad som hänt dessa dagar som jag inte varit inne på bloggen har jag ingen aning om.När de är så här varmt så går min hjärna på semester.haha ska försöka skriva varje dag när man kanske kommer ihåg vad man gjort på dagen.hahaha

1 kommentar:

Anonym sa...

Min hjärna har också gått på semester... för länge sen... hoppas jag klarade tentan ändå bara...