lördag 31 maj 2008

Äntligen


Idag fredag blev min bil äntligen klar,så nu kan man åka utan att de låter som man åker helikopter.SKÖNT.I kväll var jag och hämtade min dotter i stan,hon kom hem från Stockholm och hon har haft de jättebra så hon var så nöjd så.Min son kommer hem från jobbet varje dag och är på dåligt humör,förstår han för de är jobbigt att sätta plant och i denna värme.Men som tur är så är de inte så många veckor kvar för han.Till veckan ska han jobba fyra dagar för de är ju röd dag på fredag,sen efter de har han bara en vecka kvar.Ja nu är de riktig värme vill jag lova.I morgon lördag ska de tas reda på ved här i solgassan,och jag ska göra mat och serva med kaffe.BLÄ.hahaha..Ja nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag lägga mig.God natt och sov så gott

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, stackars Emil. Men han hade inte så lång tid kvar sa du. Tiden går fort, alltför fort. Kram Elina