torsdag 29 maj 2008

Hej och hå vad dagaran går


Ja hej och hå vad dagrarna går fort hinner inte riktigt med i svängarna.Denna vecka har jag varit på två möten på skolan,de ena är Versamhetsrådet jag sitter med i,och de andra var ett rent föräldramöte ang.hur de blir att se ut till hösten.Har även varit iväg med bilen två gånger denna vecka,ska iväg i kväll igen och få den fixad,tror de vet vad de är för fel,så jag ska byta bakhjulslager i kväll.Sen har jag haft främmande av kusiner och farbröder och kompisar.Idag har jag setat och tittat på min storasyster när hon grejat på sin gård och med huset.De var trevligt och avkopplande hahaha,blev lite inspererad så jag gick hem och städade ur bilen och gjorde den sommarfin inuti.Tvätta den får jag göra vid en atuomatstation,kan inte tvätta bilen själv längre.Men de är ju bra när man inser sina begränsingar.Men de är drygt att åka 12 mil för att få bilen tvättad,men vad gör man.Ska snart dra iväg med bilen hej så länge,och håll tummarna att de är bakhjuls lagret nu,för de är olidlidligt att åka i den,de låter som man ska lyfta från marken,så jä..dundra de hahahah,och då blir man ju aldres konstig i huvudet,jajaja konstigare än vanligt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du säker på att du har en bil så det inte är en hellikopter du har ha ha. Ja jag håller med dej vad tiden går fort. Ja men tvätta bilen måste man ju göra emellan åt, du får ta det när du har något ärende in till stor stan. Kram Carina