söndag 16 mars 2008

Söndag


Idag fick vi nå ryck och stack iväg och köpte tapeter till vårat sovrum,och de blev en brun tapet som går lite i grått men mest i brunt.Men de ska vara en fondvägg i rummet också som bllir en vit struktur,så de blir nog snyggt tror jag.När vi diskuterade vad vi skulle ha för färg i sovrummer så ville jag ha rosa,men de ville inte gubben,han ville ha lila och de ville inte jag.Så vi bestämde att vi bestämmer när vi kommer dig.Så idag när vi gick runt där så sprang gubben på den brungrå så den blev de,och jag kunde ju inte låta bli att berätta för min pappa att idag har B bestämt att vi skulle ha den tapten i sovrummet.Och då sa gubben ja nu får jag höra de till dödagar,hahaah men de var som jag sa att de blir väl jag som får höra att en gång på 15 år har jag fått bestämt hahaaha.Ja ja en gång vart 15e år lär dom få bestämma hahaa, nej då vi betämmer nog de mesta tillsammans,men idag så blev jag nöjd med tapeten fast jag inte var med och bestämde något hahaha.Jag köpte även de randiga mattorna till hallen och köket + den runda till stolen som står vid datorn,och de blev bra.Ska ha vitt och svart i hallen sen när vi kommer så långt..Ja när vi handlat så var vi och käkade sen var vi upp till min pappa och fikade sen åkte vi hemåt.När vi kom hem så fikade vi igen för gubben fyller 47 år idag hurra hurra!!!!!Så nu var denna dag till ända.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, Grattis till Farbor Bo på denna dag! Brunt blir nog bra i sovrummet, det hade vi tänkt att ha i den nya lyan... Imorgon ska vi boka alla våra tillval, det känns pirrigt.

Anonym sa...

Brunt och vit blir jätte snyggt tror jag.Tänk ibland så kan gubbarna träffa rätt,men som sagt det är inte ofta.Själv har jag jobbat hela dagen.

Anna sa...

Waw, snygga mattor. De skulle grabbarna vilja ha kan jag tro.

Kram och sköt om dig, Hälsa.

Från Anna med magen rätt ut i vädret. :0)

PS) Grattiskramar i efterskott.

Anonym sa...

Den randiga mattan är förresten supersnygg!