måndag 17 mars 2008

Bebisar mm


Idag har jag varit och hälsat på en tjej som fått en liten pojk för 4 veckor sen.Ja nog är dom söta och gulliga,men när han skitit på sig så var de bara att lämna över till hans mamma,de är de som är så härligt nu när man har så många små runt sig,de är bara att lämna över om dom skitit på sig eller är gnöliga hahaaha.Men de var en underbar tid när man själv hade småbarn,men den tiden är förbi nu,och därför är de så roligt att ha lite små kring sig igen.Sen när jag varit till henne så åke jag till en faster,men hon var inte hemma men hennes dotter och gubbe var hemma, så jag var där en stund innan jag skulle hämta min mamma som varit ute på resa med sin väninna.Sen var de kväll igen.Ja fan vad tiden går fort dagarna och veckorna bara rasar iväg,snart är man gråhårig hahaha

Inga kommentarer: