torsdag 20 mars 2008

Har inte flygit iväg än

Nu har jag varit på 50 års kalas och de var trevligt och gott.De har blivit mycket fika nu på sistone,jag tar mina promenader men byxorna blir bara trångare och trångare haha,ja de är nog alla kalas som varit och blir nu i Mars,så byxorna blir kanske större i april.haha.Igår var jag hem till en kompis och hälsade på, och som vanligt så är de alltid trevligt att umgås med sina kompisar.Är inne i en period med trötthet så man känner sig medvetslös och susig i huvudet, men de går väl över snart förhoppningsvis,för de är så jobbigt att vara trött och helst när man är mamma till en tonårstjej på 13 år,för då måste man ha krafter till de också.Ja nu har jag gnällt lite igen,så nu ksnske jag blir piggare haha...Nu sticker jag till blåkulla ha de bra nu alla.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag står där och tar emot dig när du kommer, så du vet! Om inte kvasten brakar efter vägen efter allt godis som finns i ens väg vart man än kommer. :0)

Kram
ha en underbar påsk, hälsa ungarna.

Anonym sa...

Ja vi ses väl på blåkulla då.Om nu kvasten håller hela vägen vill säga annars får du väl plocka upp mig efter vägen hihihi.........