måndag 28 januari 2008

Måndag


Idag har jag börjat mitt nya liv åter igen, måste börja ta mina promenader och börja träna med gummibandet igen, för att träna upp mina muskler.Jag tog mig i kragen och gick en promenad på 20 minuter, och de har känts i hela kroppen och huvudet hela dagen sen.Men jag vet att om jag bara är tillräckligt envis så kommer de att bli bättre så småningom,bra blir de aldrig haha men bättre haha.Så nu hade jag tänkt så här att varannan dag blir de så i morgon blir de gummibandet, hade tänkt göra både och men jag tror de blir bättre att jag gör varannan dag för då kanske man står ut med smärtan för den kanske blir värre om jag gör båda.Ja nu har jag gnällt lite och talat om vad synd de är om mig hahaha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klaga måste man få ibland, men det är bra att börja träna. Jag känner själv att jag mår bättre nu när jag tränar... men det är alltid tufft när man börjar...

Paula sa...

Ja tänk va lätt det är att hitta på undanflykter....tror du jag masat iväg mig till simhallen? Nä, just det....
Ha en fin torsdag, januari månad är nu strax över!

felajna sa...

Ja träna är inte det man längtar mest efter. Har haft lite otur på sistone och varit sjuk och haft en rejäl hosta, så jag kan ju inte under några omständigheter vistas på gymmet just nu;) hehe. Det är bara att kämpa på. Tror på dig=)