fredag 16 november 2007

Åter en krångeldag

Ja nu var de dags att de börjar krångla igen, man får ju stresssymptom. Var till doktorn i tisdags och har inte fått mitt läkarintyg än, så nu vet jag inte om jag hinner få nå pengar denna månad och de stressar en till max gränsen, vem kan leva på luft?Inte jag i alla fall. Men pratade med min läkare idag och han måste göra detta ordentligt så de blir bra för mig, så skönt ialla fall att man har en bra läkare som försöker göra de bra för mig.Han ska göra de för att jag någon gång ska få lugn och ro och kunna rehabilitera mig så jag ändå blir bättre från mina krämpor, men vem orkar de när de bara ska vara krångel och stress runt en hela tiden. Ja de är bara att flyta med och försöka inte bry sig men de är jobbigt när de krånglar med pengar. ja man får ta ett djupt andetag och låssas att problemen inte finns, men VAD FAN man är inte mer än människa.

Inga kommentarer: