tisdag 13 november 2007

Hej

Hej nu har jag inte skrivit på länge men de har väl inte hänt så speciellt mycket sen jag skerv sist. Jag hälsar på kompisar och är hemma och softar runt.Jo förresten jag har varit till falun och hämtat en jättefin bäddsoffa till min dotters rum. Idag har jag varit till doktorn och de gick bra, är sjukskriven till 5 dec. sen får vi se hur de blir vad jag fattade att jag ev. ska jobba 25% eller få sjukbidrag i 2 år,ja jag vet inte riktigt än hur de blir återkommer med de sen när jag vet, men de kändes då bra att få prata med en läkare som förstår hur man har de och hur de känns, de var som bommul på själen som har känts lite trasig ett tag.Så nu kanske man blir att må bättre igen. Läkaren sa att jag blivet ett moment 22 fall och de hade jag ju redan förstått med allt jä.. krångel som varit.Ja jag fattar inte själv att jag orkat dessa tre år,men jag har tydligen krafter som jag inte vísste om att jag hade. Men de stärker en som männsiska.Man orkar gå vidare och man går med stadiga steg.Så nu bara jag fått alla papper från läkaren så ska jag andas ut och börja läka åter igen.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej hej! Jag fattar inte heller att du orkat - skönt att det börjar gå åt rätt håll.

Kram och sköt om dig!

Ska för en gångs skull komma i säng i tid har jag tänkt, så man slipper se ut som en zoombie på dagarna.