torsdag 15 november 2007

Åter en dag november

Idag är jag på bättre humör känner att de håller på att vända SKÖNT... Idag har jag varit till en kusin och hälsat på och då blir jag glad.Och igår var de en annan kusin här som är mycket yngre än mig som har en son på 1 månad och de var så kul, dom var här hela dagen.Sen har jag en kompis som jag pratar med på telefon varje dag och träffar henne någon gång i veckan. Ja vad vore livet utan dom?TOMT...+alla vänner man har ute i Sverige som man ännu har kontakt men ja de känns så skönt att ha alla. Sen har jag min familj och de är också skönt att ha dom också på gott och ont men för de mesta på gott haha.. Ja nu känner jag att mitt positiva jag är på väg tillbaka till mig UNDERBART....................Ja de har varit så rörigt så jag glömde bort min pappas födelsedag i tisdags har aldrig glömt de i hela mitt liv, ja de säger mycket om var virrig jag varit.haha.Så nu får man hoppas att de blir lugnt och ro ett tag nu så man får ladda batterierna åter igen

Inga kommentarer: