torsdag 5 november 2009

Torsdag


Fy vad drygt de var att träna idag men jag tog mig i kragen till slut, hann inte träna något innan frukost idag, så de blev nu mot seneftermiddagen..ja men nu är de gjort för idag i alla fall... PUH PUH...

Har varit in på byn en sväng idag på lite ärende, men de tog inte så lång tid. Har stressat hela dagen idag men vet inte vad jag stressat efter. Men jag sov längre än de var tänkt så jag har jagat den tiden hela dagen känns de som.. och vad hjälper de man får ju inte tillbaka de ändå, men man lär sig aldrig.

1 kommentar:

Marika sa...

Hej Kicki!
Hade ju tänkt komma förbi nu när vi var hos Mormor. Men det blev liksom ingen tid till det. Hade massor att prata om mormor och jag. Dessutom blev hon nog lite förälskad i Min dotter som har varit helt underbar under dagarna i Fredriksberg! Allt för Julia har verkligen kretsat kring "mormor". Vi har iaf haft det bra och resan hem igår gick hur bra som helst! Här övergick snöandet till regn igår kväll så här är det lika grått som förut, Närmare 7 grader varmt!
Ha det bra Kicki!

Kram Marika m Fam