onsdag 4 november 2009

Diverse


Igår trodde jag att jag skulle bli galen, fy vad seg datorn var...Skitdrygt. ja nog om de, min kusse kom hit och vi fixade med lite pappaer åt henne på datorn. De är så kul när hon kommer och hälsar på. De är roligt och mysigt. Mamma och hennes Jo kom in en sväng också, men de var en snabbis. Men trevligt som vanligt. På förmiddagen var jag in till byn och handlade och var ner till mamma och fikade innan jag åkte hemåt igen.

Jag håller fortfarande på med träningen, är inne på den fjärde veckan. Men inte har jag gått ner något inte, är lika tjock som förut hahaha. Men tränar mer för att hålla igång musklerna och ryggen, och de ger då resultat i alla fall. Nu brakar och knakar de inte lika mycket som förut. jag ligger också på min spikmatta de är den bästa investeringen jag gjort på länge.. De funkar för mig i alla fall, och de är huvudsaken..

Idag ska jag ner till bibblan och hämta böcker som jag beställt, de hade kommit skönt för nu börjar de bli glest med böcker igen att läsa. Efter de ska jag till min kompis och fika en sväng.

1 kommentar:

Marie sa...

Även om man inte går ner i vikt är det ju allid bra med träning.
Ja, visst är det kanonbra med spikmatta - har en sån på jobbet som jag brukar ligga och vältra mig på:) om nätterna, har ofta ont i nacke och axlar och den sätter verkligen fart på blodcirkulationen. /Kram Marie