torsdag 26 november 2009

Ryggjä..


Nu var de dags igen att gå runt och flämta efter luft emellanåt, vet inte vad de blivit men ryggen pajar emellanåt och de gör skitont. Hoppas att jag slipper att gå till sjukgymnast denna gång. Har fått en övning av en kompis och en annan övning av en kusse, hoppas att de hjälper.. Ja för några dagar sen hade jag sträckt mig.. Ja fy fan vilken klenis man är, men de är bara ATT BITA IHOP OCH HÄRDA UT. Men trots ryggjä.. så har jag ändå plockat lite här hemma med ljusstakar, de är ju advent på söndag och de är lika bra att börja om de någon gång ska bli klart.. För lite ljus i guds hus vill man ju ha.. hahhaha.

I morgon bär de av till grannkommunen med min dotter, hon får skjuts hela vägen till sin kille för hennes bror ska uträtta lite ärenden.. Så de är väl de som händer i morgon och sen DOBIDOO. Ja vilken Svennebanan man blivit men jag trivs faktiskt med de just nu i alla fall..

Inga kommentarer: