måndag 23 november 2009

Måndag

Nu har jag och dottern varit till min kompis och bundit kransar till 9ans bord till julskyltningen.. Så nu var de klart. Ja de var sista gången jag binde kransar till klassen, för nu går hon ju ut och sen börjar hon gymnasiet.. Ja de blir en saknad ändå kan jag tänka mig. jag och min kompis har ju haft detta som lite tradition. Hennes dotter gick ut förra året, men vi gjorde de tillsammans ändå detta år. Till nästa år så ska vi binda kransar ändå bestämde vi idag, men då blir de bara en var.. Så vi får ha våran tradition ändå.. hahah.. Vi binder kransar och fikar och har allmänt trevligt, så de kan man ju fortsätta med.. jag lägger in bilder på kransarna i morgon, hade inge ström i kameran idag, använder den så sällan.. Men tror jag ska börja fota lite mer, för de är ju kul egentligen.. Jag ville bli fotograf en gång i tiden, jaja de var väl mer man också ville bli.

Ja sen jag kom hem så har jag mesta dels suttit vid datorn och kollat massa sidor. Min dotter sover vid kompisen i kväll, hon ska med bussen som går 6,40 i morgon bitti, hon ska in på programbesök som de heter, hon ska vara med på programmet hon ska söka till på gymnasiet..Ja man får hålla tummarna att hon kommer in..

Nej nu ska jag lägga mig GOD NATT ALLA VÄNNER...

1 kommentar:

Marie sa...

Låter kul att binda kransar! Ja sätt ut lite kort det är roligt att titta på:). / Kram Marie