lördag 24 oktober 2009

Om träningen


De var någon som undrade (Lia) vad jag tränade för/till? Ja de undrar jag också hahahha. Men de är för att få bort min tjocka mage(som jag ändå inte lider av), stärka mina muskler som inte är vad dom ska vara efter olyckan, och sen mår man ju ändå bättre på nå vis kan inte förklara vad men jajaja, ni som tränar kanske vet vad jag menar. Men de är väl inte de roligaste jag gör, men tycker träningen är roligare än promenader i alla fall.Så här i början så mår jag skit i hela kroppen, har fruktansvärt ont,men förhoppningsvis så går de över.. Ja men jag tycker då själv att jag är duktig..

1 kommentar:

Marie sa...

Duktig du är!Ja helt klart blir man ju mycket piggare när man kommer igång lite:). Instämmer, det är inte det roligaste man kan göra...mera nödvändigt ont:)/ Kram Marie