lördag 24 oktober 2009

Lördag


Igår kväll var jag som sagt med dotterns klass på deras disco, ja dom är så stora nu så dom fixar de mesta själva, men de är ju bra att de är någon vuxen med ändå.. Ja de gick bra för dom och de var ju halloween disco så en del såg riktigt otäcka ut.. Jag var inte med hela tiden för jag och den andra föräldern som var med, blev utbytta efter två timmar. Efter disco så skjutsade jag iväg dotter till hennes kille, men behövde inte åka hela vägen hennes kille och bror hämtade upp henne några mil hemifrån. Så nu kommer hon inte hem förrän på söndag SNYFT. De snöade igår kväll när jag skjutsade iväg henne, så idag åker vinterdäcken på.

Har inte hunnit med så mycket idag, klockan är inte så mycket än men ska nog inte göra så mycket idag. Känner mig sliten nu när jag börjat träna så då får man passa på att vila, ska inte träna något idag, jag tränar varannan dag så i morgon är de träningsdags igen. Så då behövs vilodagarna hahahhaha.. Jo jag har läst också idag då går tiden fort när man försvinner bort i böckernas värld.

1 kommentar:

larsson sa...

Kom ihåg och ställ tebaka klocka så får du sova en timme längre,nu när du är så trött. Kram lilla kusse från en annan kusse.