söndag 13 september 2009


I morse när jag klev upp så fick jag främmande, ja i morse och morse hahahah men halv elva. Då kom min faster och kusin hit ja och så lillplutten. De var här en stund och fikade och pratade. Kul att min faster var med idag. Ja alltid kul.. Sen när de åkt så tog de en stund så kom en av mina andra kusiner och hennes mysiga son hit en sväng. Han säljer plastpåsar för sin klass så jag köpte några förpackningar. Ja de var också trevligt för hon är inte hit så ofta, ja kul att hennes som också var med.

Ja sen var de eftermiddag och dags för mat, men idag beställde vi mat från pizzan. De blev lite blandad kompott för oss alla, de finns ju annat än pizza också. Ja SKÖNT att slippa laga mat. Så de är väl de man gjort idag. Senare i kväll ska vi skjutsa dotterns kille till tåget.

Inga kommentarer: