tisdag 15 september 2009

........................


Ja de blir lite glest vad som händer, för nu är livet inne i en period som man inte gör så mycket, och de inte händer så mycket. Så de kanske inte kommer nå inlägg på några dagar nu, de beror på vad som händer.

Den femte oktober ska jag börja på Coop igen men de är väl problem med ersättnigen, men jag börjar ändå så får vi se vad som händer med de. Är de så jag inte får upp ersättningen så blir jag inte kvar. Blir då kvar tills beskedet kommer. Blir de positivt besked så blir jag kvar. De som blivit problemet är att jag har missuppfattat min A-kassa så jag är inte med där längre, men jag skulle ev. få återuppta mitt medlemsskap så de är de jag får vänta på nu, men handläggningstiden var sex veckor. PUH PUH för denna väntan som har blivit med allt.

2 kommentarer:

Miss Ann Passad sa...

Ååååh! Det är så jäkla trist att gå å vänta på sånt! Att det ska vara så besvärligt!
Hoppas det går bra iaf!

Kram!

Anonym sa...

Å shit, kom inte o säg att du inte räknas mer. Jag brukade få veckopeng så det får väl du mens du väntar på besked. Lycka till! kram lia