lördag 18 juli 2009

Lördag kväll


Nu är vi på kalas, har fått god mat och fika som alltid så är min kompis duktig med både mat och bak. Så allt har varit mums. Nu festar dom andra ute på altan, men drygt med fyllhundar när man är nykter inte min melodi hahhahahhahhaha..Men nu har jag fått låna en dator nu så jag sitter hellre vid den hahahha..Men de är trevligt ändå. För jag sitter med tonåringarna som är nyktra SKÖNT..Jobbigt att sitta med fyllhundar när man är nykter..

Vet inte vad de blivit med mig för jag tycker inte de är så kul att festa lägre. De jag kan tycka är kul är om de är tjejfest, men bara de inte är för ofta.Vet inte heller vad jag ska dricka heller längre för jag tycker inget är speciellt gott längre.Men men de är som jag brukar säga att jag har festat och härjat så mycket innan jag fick barn, så jag har gjort de mesta och att festa är inget jag saknar faktiskt. Men när jag är ut så har jag ändå roligt de har jag jämt, men de är som mina ungar säger att de är ingen stor skillnad på mig om jag är nykter eller berusad. Kanske därför jag inte har så stort festbehov hahah, livet är roligt ändå..

1 kommentar:

Anonym sa...

det börjades ju i tid m att ha roligt kram lia