torsdag 16 juli 2009

Glad nyhet


Ja idag blev jag faktiskt glad. De började med att jag skulle ringa och gå ur A- Kassan, men jag tänkte att jag ringer till min kontakt på arbetsförmedlingen och hör vad han tycker om de. Han rekomenderade mig att gå ur. För de jag ska betala i A-kassa går ju rakt upp i himlen. För jag får inte stämpla mina 25% som jag är arbetslös. Mina dagar är slut mm mm. Ja ja och när jag hade han på tråden så frågade han om hur läget låg till för mig just nu. Så de blev bestämt att jag ska ut på en praktikplats i september någongång, de blir 6 månader. Så de ska bli skönt att komma ut igen. Jag sa att jag ville vara på affären jag var på förut i 6 månader och vi får se om dom tar emot mig. Håll tummarna för de...

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS kram lia

Nannii sa...

ÅHHHH JAAAAAAAA! Kom tillbaka till oss! Vi saknar diiiig! "/
Jag håller tummar och tår! :)

Kramar i massor / Brödtjejen