tisdag 19 maj 2009

Trasig bil mm.


Sitter här i skogen och har ingen bil, ska man gå är de flera mil.
Ja de är bara le och vara gla för de kanske händer ett mirakel en da.
I morgon ska jag få låna en bil, och åka flera mil.
Lär in till stan och handla present och vandla.
Ja tänk på mig nu alla vänner, som jag känner.

Ja idag har jag ju som sagt varit strandstatt i mitt hus i skogen. Men men de har gått ganska bra ändå. För gubben är ju också hemma för lastbilen har gått sönder. Även min son är hemma han har inte fått nå jobb än. Min dotter är ockskå hemma från i morgon för de har ledig nu fram till måndagen, de har studiedag i morgon och lovdag på fredag. Min farbror kom även idag hahahha men han är så välkomen så. Mammas gubbe var också hit och fikade en sväng. Ja så ensam behöver jag då inte vara i alla fall.

På fredag åker min fd. chef och arbetskamrat till New York. De var väl jobbarkompisen som var så duktig att motivera varför våran chef var värd en nominering,och den nomineringen vann, och första pris var en veekend i New York för den som vann och den som nominerade. Så jag önskar dem all reslycka, och att dom ska ha de så bra nu när dom åker iväg. Ha de bra nu tjejer..

1 kommentar:

Anonym sa...

med den poetiska talangen klarar du dej nog väl, värre m resten av stackrarna dom kanske kan sätta musik till kram lia