torsdag 21 maj 2009

Onsdag - Torsdag


Onsdagen var jag och min dotter in till stan och handlade lite. Var och köpte blommor till altan och lite till gårn, var också och köpte mer färg till möblerna ute också. Sen käkade vi på Donken(Mc Donalds) Mums jag är som dottern tycker om att äta där. Sen hem och packa ur allt man hade handlat. Sen gjorde jag väl inte så mycket mera men vi var borta i nästan 6 timmar, och då orkar man inte så mycket mera.

När vi var på Donken så satt min dotter vid ett bord och väntade att jag skulle komma med maten. Då var de en kille som jobbade där som pratade med henne, när jag kom fram till bordet så vände killen sig om och fick syn på mig och sa: men gud vad vackra ögon du har, jag visste inte vad jag skulle ta vägen. hahahah sen när han gått så sa min dotter, mamma vet du att han är utvecklingsstörd. Ja sa jag de vet jag och de är dom som är ärliga occh säger vad dom tycker svarade jag då....

Idag torsdag är de helgdag, var in på byn och köpte jord till blommorna och sen hem till grannen och fikade. Har förberett maten de blir potatisgratäng och kött idag. Lite senare mot kvällen ska vi hem till min Kusse och fika hade vi tänkt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att det finns lite ärligt folk, sånt kan behövas ibland.Förståndshandikappad eller inte....men där var det nog 100%.
Kram lia

Anonym sa...

hej Kussen! Ja du sådant smicker är man ju inte van att få. Men roligt är det i alla fall. Ja, jag måste åka ut och se vad fint ni gjort på altanen.Ja har man varit och handlat så är det inte så mycket man orkar resten av den dagen. Men skönt när allt ligger där det ska vara. Har mitt kvar ja, men jag vet inte riktigt när jag ska åka och storhandla. Kram Kussen

Elina sa...

Haha vad gulligt! Det är klart det va sanning! Kram Elina