fredag 10 april 2009

Invigning SIF


Nu har jag varit på invigningen av utställningen om SIF under 100 år. De var väldigt lyckad invigning, så till veckan är man väl kanske med i tidningen (DD) fy och jag som är så ful på bild hahahahaha. De var mycket folk mer än jag trodde att de skulle vara, kul att höra de som är gamla när de berättar de har ju varit med ett tag..De som håller i utställningen har gjort de bra tycker jag. Så de var lyckat.

Nu har jag inte gjort så mycket mera sen jag kom hem där i från, ska ta reda på lite tvätt som är klar för vikning bläää...Sen ska jag lata mig, känner att jag är slliten efter sjukhusvistelsen, har haft huvudvärk idag. Ja de kommer väl efter när man sover lite...De sliter hårt på den late och fete..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh! Du måste ju lägga upp en länk till artklen i DD! ;)

~Anneli

Helena sa...

Glad påsk så här i efterskott.kram Helena