lördag 28 februari 2009

Drapperi


Har letat efter ett duschdrapperi ganska länge,hade tänkt att få tag i ett rött,men men de var inte de lättaste har hittat röda men 500 spänn ger jag inte för ett drapperi. Skulle sen få min lillasysters men röda hjärtan på, men de hade hennes gubbe kastat bort så de gick i stöpet. Men hon var så snäll och var in och köpte ett som jag fick av henne. Men de är inte helrött men mycket röda detaljer i, så de är orange,turkos,ljust och rött de blev jättebra för de blev så ljust i badrummet. Före hade jag ett mörkblått så detta blev jättebra (tack för de drapperiet).

Nej nu ska jag gå och göra mig i ordning ska på 17 års kalas, de är min kompis mans dotter som fyller år. De ska bli trevligt att åka och få lite god fika och träffa henne,har inte sett henne sen bröllopet som var på Nyårsafton när min kompis gifte sig. Hej då kommer nog in och skriver mera sen i kväll.

Inga kommentarer: