onsdag 24 december 2008

Måndag - tisdag

I måndags jobbade jag sista dagen innan jul,är bara julledig nu till måndag.Känns skönt..idag har jag varit ut och ränt hela dagen,var först hem till min kompis och åt hennes goda sill.Hon hade gjort vitlökssill,sherrysill och lingonsill de var supergott,sen fikade vi och sen blev jag som en klubbad oxe haha,men de var bara att åka vidare till min mamma och hämta julklappar,efter de så bar de iväg till storkussen på fika och julklappshämtning.Sen hem och göra mat för de började bli sent.När vi satt och åt så kom de en tjej och hälsade på som inte jag träffat på länge jättekul,så då fikade vi igen..Sen när hon åkt så la jag mig på soffan och pustade ut ett tag.Nu på kvällen har jag bakat till min sons kalas.Så nu är de brara att invänta julen SKÖNT
GOD NATT ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Inga kommentarer: