lördag 27 december 2008

Juldagen - Annandagen


Ja som ni vet så var de fest på juldagen (20års kalas).De blev en lyckad kväll och natt.De var blandat med ungdomar och vi andra..Alla var skötsamma och glada.Vi hade hyrt FolketsHus och de är bra ställe att vara på,fint kök och bra lokal,vi hade en lilla lokalen.Vi bjöd på smörgåstårta och tårta och fika.Lite öl till maten och bål som välkomstdrink. Min son var då så nöjd och de verkar som alla hade haft de roligt..de hade jag också..Han fick mycket fina presenter och är jättenöjd med alltihop.Presenten från oss var festen..

Annanadagen var vi dit och städade,jag,min gubbe,mormor och hennes gubbe,de går fort när man är några stycken.När vi hade städat så var vi ner till min mamma och åt upp den sista smörgåstårtan.Sen bar de av hemåt ganska sliten,för jag hade sovit 2 timmar på natten,men man är seg för jag la mig och sov middag vid fyra tiden på eftermiddagen,men sen var krafterna slut hahhaha,så vi åt middag kl sju på kvällen.Ja de är ju bara 20 år kalas en gång..Ja sen blev de inte så mycket gjort den kvällen hahhaha.

Idag är de lördag och man börjar väl att komma in i den rätta kroppen igen,men men är fortfarande lite sliten,de litar på den tjocke och den fete...Idag kom gubbens ungar hit och fick sina julklappar,dom åker hem i morgon söndag igen. Idag ska vi äte Tacos så nu är de slut med julmaten för denna gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du kände dig sliten.Men det var väl bra att festen blev lyckad i alla fall.Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året...Kram

Anonym sa...

Vi åker upp på Tisdag morgon tror jag..Sen åker vi hem torsdag eller fredag. Så det blir ingen lång vistelse där denna gång..
kram