fredag 28 november 2008

Vad dagarna går


Hej och hå vad dagarna går fort,har inte skrivit på tre dagar.Men de har väl inte hänt så mycket sen sist.Jag och min kompis band julkransar igår till ungarnas basarbord som dom ska ha här på julskyltningen på söndag.De blev jättefina kransar,vi gjorde till oss själva också.

Nu har jag gjort min fjärde arbetsvecka gud vad veckorna går fort när man jobbar.jag tycker de är måndag och fredag hela tiden...Min dotter ska åka buss till en kompis som bor några mil här i från.Hon har åkt buss förut så.Hon kommer hem i morgon igen,så hon får åka buss hem också.Få se om hon kommer med annars får man väl åka och hämta,men skulle vara skönt om man slapp de.Har blivit lite lat på sistone men men de har man väl all rätt att vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

klart man får vara lite lat när man jobbat hela veckan eller?
Kram