tisdag 25 november 2008

Måndag

Ja då var man inne på sin 4:e arbetsvecka,vad fort de har gått,nu har jag bara 8 veckor kvar sen får man se vad de blir.Har inte gjort så mycket sen jag kom hem från jobbet idag mer än mat.Gubben jobbar eftermiddag så man är ensam när man kommer hem förutom ungarna då.Läste i tidningen att en 22 åring försvunnit från Ludvika och de finns inte ett spår efter han,otäck tycker jag och att en 20 åring frusit ihjäl.Ja vad jobbigt,min son ska till Ludvika och festa nästa helg,jag sa åt han då får ni inte gå ut hahahahha,ja man får vara orolig hela livet när man fått barn att oroa sig över,sen spelar de ingen roll hur stora de blir.Min dotter hon har inte ens fyllt 14,hon fyller nästa helg.Men hon tror hon är 25 år hahahah hon ska hit och dit hela tiden,ja hoppas att hon lugnar ner sig snart.

Inga kommentarer: