söndag 17 augusti 2008

kalaset

Ja nu var denna helg över.ja igår var vi på 40 års kalas och de var kul och trevligt med god mat mmmmmmmm.Vi lånade mammas lägenhet och sov där i och med att vi har en mil hem,och tur var väl de för jag och gubben gick hem vid halv fyra,och de är ju inte så långt att gå men de tar väl kanske 15 min ca,men i hans fart så tog de längre tid hahha och dubbelt så långt blir de ju också. jajaj men som tur var så behövde han inte gå en mil,för han gnällde hela vägen hem att de var drygt hahhaha...Idag har jag legat och vilat nästan hela dagen,inte för att jag är dålig men jag blir så jä.. trött för jag sover så dåligt vaknar en gång i timmen ända tills jag kliver upp,ja tur man inte är full varje dag hahah då skulle man få sömnproblem.Ja tur de inte är varje helg heller.

Ja i morgon börjar skolan igen efter ett långt sommarlov,ja fy vad sommrarna går fort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha jag det biter på att ligga på topp. Ha ha vägen blir längre när dom måste gå från ena kanten till den andra ha ha har han träningsvärk idag? Ja det är tur man inte smakar starkt varje dag. Kram Kussen

felajna sa...

Ja det va grymt kul i lördags. Det kommer jag leva på länge.. haha.