tisdag 19 augusti 2008

Hej

Idag har jag haft främmande nästan hela dagen.Min lill kusse,hennes kille och lillkorven kom hit,så jag bjöd dom på mat idag,och medans vi satt och åt så ringde min kompis så hon och hennes kille kom hit och fikade också,de var trevlig.Sen efter min lillkusse med familj hade åkt så var kompisen och co kvar,då frågade hennes kille min som om dom skulle åka och fiska så de gjorde dom.Sen blev jag helt ensam,min dotter är till stan med kvartersgården och spelar minigolf med nå andra skolor.Så som sagt så blev jag ensam, men jag trivs så bra i mitt eget sällskap så de gjorde inget hahhahaha men nog är de roligt när de kommer folk hit och hälsar på,för social de är jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vara skönt att få vara ensam ibland, det behöver man. Hoppas dom fick fisk när dom var iväg och fiskade.Kram Kussen