onsdag 21 maj 2008

Onsdag eftermiddag


Igår så körde jag min dotter och hennes kompis på träning några mil hemifrån,men som tur är så har jag en kompis i närheten där dom tränar så de är så kul för jag åker alltid till henne.Så de var kul att var hos henne man fikar och sitter och pratar.Efter de så åkte jag hem till min mamma för min lillasyster som bor 10 mil bort var där så de var kul att träffa henne,hon och hennes kille var hit och käkade idag innan de åkte hem.Jag hade sån tur så de tog med sig flickorna idag och lämnade av dem nästan där dom tränar för de skulle på match idag.Och sen hämtar den andra flickans föräldrar hem flickorna så de var ju skönt.De var som min lillasyster sa att klart man ställer upp på storasyster som får åka så mycket ändå.Så de värmde.Idag var lillasyster och hennes kille hit och käkade innan de stack hemåt igen.Alltid kul när hon kommer och hälsar på.Nu ska jag sticka till bibblan innan de stänger ska väl hämta en bok som jag beställt.

Inga kommentarer: